Best Blog Díj



Best Blog Díj

Bár mostanában nem blogolok annyit, de Rose Woodsnak hála megkaptam ezt a díjat :) Nagyon köszönöm, ez most tényleg jól esett, mert kezdek lassan megőrülni az érettségi miatt (jövőhét kedden szóbelizek) és minden kis apróságnak örülök.

És itt is van a díj, amihez persze feladatok is járnak:


1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat:

Mint már fentebb említettem, Rose Woodstól kaptam ezt a kis "plecsnit" :D Aki régi olvasó és emlékszik rá, anno a Kárhozottak blogger novelláskötet kapcsán volt egy kis blogos kapcsolatunk, plusz az írásait is nagyon kedvelem, és máig sem értem, hogy miért nem csapott még le rá egy kiadó.

2. Felsorolunk 4 bloggert, akiknél 200-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma:

Nos, nos... lehet, hogy nem tudok 4-et felsorolni, de mire a végére érek meglátjuk :D



1. Alysia oldala az első díjazottam. Bár szó szerint nem blogger oldal, de a maga nemében írói oldal, így egy kicsit módosítva a szabályzaton, de neki ajánlanám egyrészt a díjat. Bár mostanában volt pár hullámvölgy, mindig is ő volt az akivel írás téren a legjobban megértettük egymást (persze más téren is, de ez kiemelt rész azt hiszem, hiszen ha ez nem lenne, talán nem is ismerjük meg egymást :)). Ezt bizonyítja talán a lassan beinduló közös írásunk is :) Plusz csodálom a sok ötlete miatt, és amilyen szenvedéllyel csinál mindent, amibe belekezd. Legyen az képszerkesztés, videó, írás vagy a másik hasonlóan 'írói' tevékenység, amit most nem akarok konkretizálni :P

2. Eloise Queen-nek (korábbi álnevén Bella), akinek mindig várom a fejezeteit, mert azok a fránya istenek... Bár a terjedelemmel még gond van, de sosem fogja megúszni, hogy emiatt ne szapuljam és ne próbáljam meg rávenni a többre.
De nyugi, talán egy éven belül felhagyok vele. Vagy nem ;)

3. Niara Stanfire-nek, akivel az utóbbi időben egyre többet beszélek (vagyis jobban mondva én beszélek, ő sokszor hallgat, és csodálom, amiért elviseli), és még most sem értem, hogy a lassan két éves facebookos ismeretségünk óta miért nem beszéltünk. Bár még nem olvastam tőle úgy komolyabban írást, de csodálom a lendületét, amivel egy-egy regényével foglalkozik.

4. Mivel nem akarom árván hagyni, lehet, hogy szabálytalanul, de visszaküldöm Rose Woodsnak a díjat. Ő is tényleg nagyon megérdemli, és a másik két ember mellé beállok a sorba, aki küldte neki. Örülök, hogy gondolt rám, emellett én is gondolok rá, hiszen tényleg nagyon jó blogos író.

3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon a díjazásról:

Nos, ez hamarosan megtörténik :)

1 megjegyzés:

Ne felejts el kommentelni! :)

back to top